When Kids Have Structure for Thinking, Better Learning Emerges

Teachers are trying to get students to slow down and take note of how and why they are thinking and to see thinking as an action they are taking. But two other core components of metacognition often get left out of these discussions — monitoring thinking and directing thinking.

Sourced through Scoop.it from: ww2.kqed.org

See on Scoop.itRevista digital de Norman Trujillo

Anuncios

Una respuesta to “When Kids Have Structure for Thinking, Better Learning Emerges”

  1. varelapma Says:

    Reblogueó esto en Desde mi Salón.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: